RankIt 360 Ordbog

A

Adwords

Google Ads eller Google Adwords er din mulighed for at annoncere via den betalte del af Google, her kan du have en eller flere annoncer som vises øverst på Google som sponsoreret links, et sponsoreret link på Google betyder at du vælger at byde en pris på bestemte ord som du ønsker at blive vist på, dine priser kan svinge imellem et par ører til flere 100 kroner for de øverste placeringer på Google.

Har de ønskede søgeord, altså ord du ønsker at blive fundet på stor konkurrence, kan du opleve stor forskel i priser, hvis du ønsker at opnå de billigste priser, skal du gøre hvad du kan for at opnå det bedste resultat på din SEO og de sider som dine besøgende bliver henvist til skal være hurtige til at blive indlæst og have det bedste indhold.

Når vi snakker landings sider eller landing pages som det kaldes på engelsk, så anbefaler vi du skaber det bedste indhold, her tænker vi på en god del tekst indhold med flere gode punkter og hvis muligt gerne video indhold, det kan også godt betale sig at linke videre til kilder som bruges i teksten.

Opfylder du ikke ovenstående, kan du ligeså godt lade vær med at investere i Google Adwords, dine kroner er spildt hvis du ikke gøre alt hvad du kan for at opnå det bedst mulige resultat

Vi anbefaler altid at du starter lavt, og holder øje med din investering, opnår du ikke det ønskede resultat, kan du altid hæve din daglige pris og se hvad der sker, men for det meste kan det betale sig at få styr på din On-Page SEO og derved opnå bedre priser på de øverste resultater på Google